فروشگاه آنلاین مرکز خدمات انفورماتیک ایزی سرویس پارسیان | توضیحات محصول
صفحه اصلی وب‌سایت
صفحه‌اصلی فروشگاه
شبکه‌های کامپیوتری
کامپیوترهای شخصی
وب‌سایت‌های اینترنتی
برنامه نویسی کامپیوتری
آموزش (آنلاین‌-حضوری)
پرداخت آنلاین
سبد خرید شما خالی است!

مبلغ واحد: 499000 تومان

مبلغ واحد (بعداز تخفیف): 459000 تومان

مبلغ کل: 0 تومان

تعداد مورد درخواست:

توضیحات کلی

  • مشتریان گرامی با خرید این بسته، نماینده ما جهت اخذ سایر جزئیات سایت و عقد قرارداد، به حضورتان خواهد آمد و پس از عقد قرار داد، پشتیبانی سایت شما شروع خواهد شد.

خریداری نمودم 3
تصمیم به خرید دارم 1
افزودن به علاقه‌مندی‌ها 0
اطلاعات تکمیلی

  • مشتریان گرامی با خرید این بسته، نماینده ما جهت اخذ سایر جزئیات سایت و عقد قرارداد، به حضورتان خواهد آمد و پس از عقد قرار داد، پشتیبانی سایت شما شروع خواهد شد.

پشتیبانی سایت شما بر طبق این بسته خریداری شده شامل موارد ذیل می‌باشد.

  1. کاهش و یا افزایش صفحات سایت. (حداکثر سه صفحه در ماه) و برای صفحات اضافی در ماه ۵۰/۰۰۰ تومان برای هر صفحه
  2. درج و یا حذف مطالب وب سایت. (حداکثر ۱۵ مطلب در ماه) و برای مطالب اضافی در ماه ۲۰/۰۰۰ تومان برای هر مطلب
  3. درج و یا حذف کالا و محصول در سایت. (حداکثر ۱۰ محصول در ماه) و برای کالای اضافی در ماه ۱۰/۰۰۰ تومان برای هر کالا
  4. انجام تنظیمات درگاه بانک (سمت سایت)

توجه:

  1. اعتبار هر ماه در تمامی موارد فوق، مربوط به همان ماه بوده و قابل انتقال به ماه بعد نیست. (بدین معنی که چنانچه در یک ماه شما تنها از حداکثر درج و یا حذف ۱۵ مطلب در ماه، تنها ۱۰ مطلب را استفاده کرده باشید، ۵ مطلب باقیمانده به ماه بعد انتقال داده نخواهد شد و در ابتدای ماه بعد شما تنها ۱۵ مطلب اعتبار درج و یا حذف خواهید داشت و با پایان ماه تمامی خدمات آن ماه حذف خواهد شد).
  2. کلیه موارد درخواستی شما عزیزان در مورد درج و یا حذف مطلب، کالا و یا هر موردی که در بالا ذکر شد، توسط شما و از طریق ایمیل و یا پنل کاربری خودتان به ما اعلام می‌گردد و بر طبق خواسته دقیق شما، پشتیبانی انجام خواهد گرفت. به جز مواردیکه انتقال خواسته، از طریق ایمیل مقدور نباشد.
  3. مجری تهیه عکس، مطلب و هر نوع انتشاری که در سایت قرار است انجام گیرد، شما عزیزان خواهید بود و مرکز خدمات انفورماتیک ایزی سرویس پارسیان فقط مجری نگهداری، پشتیبانی و درج مطالب و کالا در سایت خواهد بود. (کلیه مطالب، جهت درج در سایت باید بر طبق قوانین دولت جمهوری اسلامی ایران باشد).
  4. مشتریان گرامی می‌توانند جهت پشتیبانی بیش از یک ماه، به تعداد ماههای مورد نظر از این بسته خریداری نمایند. (حداکثر دوازده بسته به مدت یکسال)
  5. سایر مواردیکه شما عزیزان خواهان آن هستید، پس از اعلام و توافق با مرکز و افزودن آن مورد، به قرارداد منعقده، و واریز هزینه مربوطه، پشتیبانی اضافه شده، به سایر خدمات افزوده خواهد شد.
  6. با خریداری این بسته، در اسرع وقت با شما جهت هماهنگی، تماس گرفته میشود. (توجه: به درخواستهای خارج از ساعات کاری، در اولین روزکاری بعد تماس خواهیم گرفت.)
  7. توصیه ما به مشتریان محترم این است که قبل از اقدام خرید هر نوع بسته، ابتدا بطور رایگان و تلفنی از مشاوره کارشناس ما استفاده نمایید. تا در خرید و پشتیبانی ما، حداکثر استفاده را برده باشید.

به امید پشتیبانی رضایت بخش برای شما عزیزان.

نمونه های مشابه
نظرات کاربران
توجه: کاربران محترمی که این نمونه را خریداری نموده اند و خواهان ثبت نظر و یا طرح سوال در این مورد می‌باشند، پس از ورود به پنل کاربری خود، این قسمت برایشان فعال خواهد شد و پس از ثبت پاسخ از طرف مدیر مربوطه، سایر کاربران هم از نقطه نظرات شما عزیزان بهره‌مند می‌گردند. با تشکر
نماد اعتماد
logo-samandehi
لوگوی شرکت به پرداخت ملت
مرکز خدمات انفورماتیک ایزی سرویس پارسیان
مشهد - محله قدس - بلوار ملک آباد - کوچه قدس ۱۱ - پلاک ۴۲ - طبقه اول - زنگ سوم
شماره تماس: ۳۷۶۸۴۸۶۶-۰۵۱
شماره مدیریت: ۵۰۳۸۲۸۴-۰۹۱۵
شماره مشاور: ۶۳۶۴۴۸۸-۰۹۳۵
پست الکترونیک: info @ NetworkServiceOnline.Com
.Copyright © 2014-2024, Parsian Easy Service Center. All Rights Reserved