فروشگاه آنلاین مرکز خدمات انفورماتیک ایزی سرویس پارسیان | توضیحات محصول
صفحه اصلی وب‌سایت
صفحه‌اصلی فروشگاه
شبکه‌های کامپیوتری
کامپیوترهای شخصی
وب‌سایت‌های اینترنتی
برنامه نویسی کامپیوتری
آموزش (آنلاین‌-حضوری)
پرداخت آنلاین
سبد خرید شما خالی است!

مبلغ واحد: 1490000 تومان

مبلغ واحد (بعداز تخفیف): 1390000 تومان

مبلغ کل: 0 تومان

تعداد مورد درخواست:

توضیحات کلی

  • مشتریان گرامی با خرید این بسته، نماینده ما جهت اخذ سایر جزئیات سایت، با شما تماس خواهد گرفت. پس از دریافت جزئیات کار، حداکثر بعد از ۷۲ ساعت کاری، سایت شما آماده سرویس دهی خواهد بود.

خریداری نمودم 1
تصمیم به خرید دارم 1
افزودن به علاقه‌مندی‌ها 0
اطلاعات تکمیلی

  • مشتریان گرامی با خرید این بسته، نماینده ما جهت اخذ سایر جزئیات سایت، با شما تماس خواهد گرفت. پس از دریافت جزئیات کار، حداکثر بعد از ۷۲ ساعت، سایت شما آماده سرویس دهی خواهد بود.

سایت طراحی شده با توجه به خریداری این بسته شامل مشخصات زیر می‌باشد و در صورتیکه شما عزیران، خواهان مشخصاتی غیر از موارد ذکر شده ذیل می‌باشید، لطفاً قبل از خریداری، با مشاور ما (رایگان) تماس بگیرید و پس از اعلام نوع و سایر درخواست های خود، ما در خدمت شما خواهیم بود.

  1. سایت توسط مدیریت محتوی وردپرس آماده سازی می‌گردد.
  2. یک پوسته وردپرسی رایگان برای شما در نظر گرفته خواهد شد. (درصورتیکه پوسته خاصی مد نظر دارید، آنرا به ما تحویل می‌دهید و ما بر روی آن تغییرات و تنظیمات مربوطه را انجام خواهیم داد).
  3. فضای هاست و دامنه مورد نظر خود را قبلاً باید خریداری نموده باشید. (درصورتیکه قبلاً خریداری نشده است می‌توانید بسته مربوطه را همزمان خریداری نمایید).
  4. سایت طراحی شده شامل صفحات (صفحه اصلی، صفحه اخبار منتشر شده، درباره ما و تماس با ما) می‌باشد.
  5. آماده سازی جهت اعمال تغییرات مورد نظر در سایت.
  6. سایتهایی که ما طراحی و آماده سازی کرده باشیم، جهت پشتیبانی، از ۲۰ درصد تخفیف در بسته پشتیبانی، برخوردار خواهند شد. که با تماس با ما کد تخفیف مربوطه را دریافت دارید و در هنگام پرداخت، تخفیف اعمال خواهد شد.
  7. با خرید این بسته هیچ نیازی به حضور فیزیکی شما و یا ما در محل ندارد، تمای کارها در محل مرکز انجام خواهد شد و اخذ اطلاعات درخواستی شما جهت درج در سایت، توسط ایمیل و یا پنل کاربری خود در سامانه ایزی سرویس پارسیان انجام خواهد گرفت.
  8. سایر مواردیکه شما عزیزان خواهان آن هستید، پس از اعلام و واریز هزینه مربوطه، بر روی سایت شما اعمال خواهد شد.
  9. با خریداری این بسته، در اسرع وقت با شما جهت هماهنگی، تماس گرفته میشود. (توجه: به درخواستهای خارج از ساعات کاری، در اولین روزکاری بعد تماس خواهیم گرفت.)
  10. توصیه ما به مشتریان محترم این است که قبل از اقدام خرید هر نوع بسته، ابتدا بطور رایگان و تلفنی از مشاوره کارشناس ما استفاده نمایید. تا در خرید و پشتیبانی ما، حداکثر استفاده را برده باشید.

به امید پشتیبانی رضایت بخش برای شما عزیزان.

نمونه های مشابه
نظرات کاربران
توجه: کاربران محترمی که این نمونه را خریداری نموده اند و خواهان ثبت نظر و یا طرح سوال در این مورد می‌باشند، پس از ورود به پنل کاربری خود، این قسمت برایشان فعال خواهد شد و پس از ثبت پاسخ از طرف مدیر مربوطه، سایر کاربران هم از نقطه نظرات شما عزیزان بهره‌مند می‌گردند. با تشکر
نماد اعتماد
logo-samandehi
لوگوی شرکت به پرداخت ملت
مرکز خدمات انفورماتیک ایزی سرویس پارسیان
مشهد - محله قدس - بلوار ملک آباد - کوچه قدس ۱۱ - پلاک ۴۲ - طبقه اول - زنگ سوم
شماره تماس: ۳۷۶۸۴۸۶۶-۰۵۱
شماره مدیریت: ۵۰۳۸۲۸۴-۰۹۱۵
شماره مشاور: ۶۳۶۴۴۸۸-۰۹۳۵
پست الکترونیک: info @ NetworkServiceOnline.Com
.Copyright © 2014-2024, Parsian Easy Service Center. All Rights Reserved