فروشگاه آنلاین مرکز خدمات انفورماتیک ایزی سرویس پارسیان | توضیحات محصول
صفحه اصلی وب‌سایت
صفحه‌اصلی فروشگاه
شبکه‌های کامپیوتری
کامپیوترهای شخصی
وب‌سایت‌های اینترنتی
برنامه نویسی کامپیوتری
آموزش (آنلاین‌-حضوری)
پرداخت آنلاین
سبد خرید شما خالی است!

مبلغ واحد: 1190000 تومان

مبلغ واحد (بعداز تخفیف): 990000 تومان

مبلغ کل: 0 تومان

تعداد مورد درخواست:

توضیحات کلی

  • مشتریان ارجمند، درصورتیکه این بسته را خریداری نمایید، به موجب آن، کارشناس مرکز در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت و در مورد نوع سیستم و قطعات مورد نظر شما و همچنین نوع سرویس اینترنت، با شما مشورت خواهند کرد. (توجه: به درخواستهای خارج از ساعات کاری، در اولین روزکاری بعد تماس خواهیم گرفت.)

خریداری نمودم 0
تصمیم به خرید دارم 0
افزودن به علاقه‌مندی‌ها 0
اطلاعات تکمیلی

  • مشتریان ارجمند، درصورتیکه این بسته را خریداری نمایید، به موجب آن، کارشناس مرکز در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت و در مورد نوع سیستم و قطعات مورد نظر شما و همچنین نوع سرویس اینترنت، با شما مشورت خواهند کرد. (توجه: به درخواستهای خارج از ساعات کاری، در اولین روزکاری بعد تماس خواهیم گرفت.)
  1. پس از توافق بر سر تمامی موارد، و صدور پیش فاکتور قطعات و هزینه سرویس اینترنت، شما عزیزان لطف فرموده و مبلغ فاکتور را به حساب مرکز واریز می‌نمایید و شماره پیگیری آنرا برای ما ارسال، تا فرآیند آماده سازی سیستم مورد نظر و خدمات اینترنت شروع شود. (ارسال شماره پیگری از طریق ایمیل و یا تلفن هر نوع که راحت تر بودید).
  2. سپس ما قطعات مورد نظر شما را آماده و مونتاژ می‌نماییم و نرم افزارهای عمومی را بر روی آن نصب خواهیم نمود. همچنین سرویس اینترنت را بر روی خط تلفن شما راه اندازی خواهیم کرد.
  3. سپس با شما دوباره تماس گرفته می‌شود و زمان تحویل را مشخص می‌کنیم.
  4. حداکثر زمانی که سیستم شما آماده ی تحویل خواهد بود، بر مبنای نوع سیستم و سرویس اینترنت سه روزکاری خواهد بود. (البته راه اندازی سرویس اینترنت بسته به مخابرات متغیر خواهد بود)

پشتیبانی ۳ ماهه این محصول شامل موارد زیر می‌باشد:

  1. جوابگویی آنلاین و بدون محدودیت در مدت ۳ ماه، به کلیه سئوالات مشتریان عزیز در زمینه مشکلات بوجود آمده برای سیستم خریداری شده. (از طریق سیستم پشتیبانی سایت، کنترل از راه دور سیستم توسط کارشناس و تلفن. هر کدام که برای شما مقدور باشد)
  2. در صورتیکه مشکل بوجود آمده به کمک شما و از راه دور قابل حل نباشد، مشتریان عزیز تنها با پرداخت هزینه ایاب و ذهاب، بدون هیچگونه هزینه اضافی، کارشناس ما به محل اعزام شده و مشکل شما را حل خواهد کرد.
  3. وجه سخت افزار و قطعات مصرفی احتمالی، جداگانه دریافت خواهد شد.
  4. گارانتی کلیه قطعاتی که برای شما و بر روی سیستم شما نصب خواهد شد با شرکتهای مربوطه خواهد بود.

به امید رضایت‌مندی شما عزیزان

نمونه های مشابه
نظرات کاربران
توجه: کاربران محترمی که این نمونه را خریداری نموده اند و خواهان ثبت نظر و یا طرح سوال در این مورد می‌باشند، پس از ورود به پنل کاربری خود، این قسمت برایشان فعال خواهد شد و پس از ثبت پاسخ از طرف مدیر مربوطه، سایر کاربران هم از نقطه نظرات شما عزیزان بهره‌مند می‌گردند. با تشکر
نماد اعتماد
logo-samandehi
لوگوی شرکت به پرداخت ملت
مرکز خدمات انفورماتیک ایزی سرویس پارسیان
مشهد - محله قدس - بلوار ملک آباد - کوچه قدس ۱۱ - پلاک ۴۲ - طبقه اول - زنگ سوم
شماره تماس: ۳۷۶۸۴۸۶۶-۰۵۱
شماره مدیریت: ۵۰۳۸۲۸۴-۰۹۱۵
شماره مشاور: ۶۳۶۴۴۸۸-۰۹۳۵
پست الکترونیک: info @ NetworkServiceOnline.Com
.Copyright © 2014-2024, Parsian Easy Service Center. All Rights Reserved