فروشگاه آنلاین مرکز خدمات انفورماتیک ایزی سرویس پارسیان | توضیحات محصول
صفحه اصلی وب‌سایت
صفحه‌اصلی فروشگاه
شبکه‌های کامپیوتری
کامپیوترهای شخصی
وب‌سایت‌های اینترنتی
برنامه نویسی کامپیوتری
آموزش (آنلاین‌-حضوری)
پرداخت آنلاین
سبد خرید شما خالی است!

مبلغ واحد: 249000 تومان

مبلغ واحد (بعداز تخفیف): 229000 تومان

مبلغ کل: 0 تومان

تعداد مورد درخواست:

توضیحات کلی

  • مشتریان گرامی، با خرید این بسته، نماینده ما جهت عقد قرارداد به محل شما اعزام خواهد شد و در این حضور، پس از عقد قرار داد بر طبق بسته خریداری شده، از همان روز شروع پشتیبانی آغاز خواهد شد.

خریداری نمودم 0
تصمیم به خرید دارم 0
افزودن به علاقه‌مندی‌ها 0
اطلاعات تکمیلی

  • مشتریان گرامی با خرید این بسته، نماینده ما جهت عقد قرارداد به محل شما اعزام خواهد شد و در این حضور، پس از عقد قرار داد بر طبق بسته خریداری شده، از همان روز شروع پشتیبانی آغاز خواهد شد.

توجه به نوع خدمات پشتیبانی این بسته:

  1. مشتریان گرامی، به تعداد سیستمهای موجود در محل شما، از این بسته خریداری نمایید. (بطور مثال اگر در محل شما ۷ کامپیوتر وجود دارد، ۷ بسته در زمان خرید، انتخاب نمایید.)
  2. البته به خریدهای بیش از ۳ بسته، تخفیف‌هایی نیز تعلق خواهد گرفت که قبل از اقدام به خرید کد تخفیف مربوطه را از کارشناس ما دریافت نمایید.
  3.  هر بسته برای پشتیبانی یک کامپیوتر و به مدت یک ماه میباشد. (درصورت اینکه بخواهید قرارداد بیش از یک ماه ببندید، به همان تعداد بسته خریداری نمایید. مثلاْ برای پشتیبانی ۳ سیستم به مدت ۶ ماه، شما عزیزان میبایست ۱۸ بسته از این محصول خریداری نمایید.)
  4. خدماتی که این بسته پشتیبانی مینماید، شامل: مشکلات سیستم عامل ویندوز یا مکینتاش، برقراری ارتباط چاپگر و اسکنر با سیستم (درصورت وجود) و همچنین برقراری ارتباط اینترنتی سیستم شما (درصورتیکه قبلاً از خدمات اینترنت برخوردار هستید) می‌باشد.
  5. به جز جلسه اول (همان جلسه عقد قرارداد) که کارشناس ما در محل حاضر میگردد و مشکلات احتمالی را برطرف می‌کند و توضیحات لازم را به شما می‌دهد، سایر ارتباطات ما و ادامه پشتیبانی سیستم شما، فقط تلفنی و یا از طریق کنترل از راه دور می‌باشد.
  6. درصورتیکه بطور تلفنی و یا کنترل از راه دور، به هر دلیل (عدم توانایی همکاری شما با کارشناس ما و یا عدم وجود بستر شبکه مناسب) مشکل سیستم شما حل نشود، کارشناس ما به محل شما اعزام شده و فقط شما هزینه ایاب و ذهاب را پرداخت نموده و هیچگونه هزینه اضافی برای شما ندارد.
  7. تعداد تماس های تلفنی و یا کنترل از راه دور سیستم شما، در تمام مدت قرار داد، محدودیتی ندارد.
  8. درصورتیکه خواهان خدمات و پشتیبانی بیش از این هستید، از سایر بسته های ما استفاده نمایید.
  • با خریداری این بسته، در اسرع وقت با شما جهت هماهنگی زمان حضور در محل، تماس گرفته میشود. (توجه: به درخواستهای خارج از ساعات کاری، در اولین روزکاری بعد تماس خواهیم گرفت.)
  • توصیه ما به مشتریان محترم این است که قبل از اقدام خرید هر نوع بسته، ابتدا بطور رایگان و تلفنی از مشاوره کارشناس ما استفاده نمایید. تا در خرید و پشتیبانی ما، حداکثر استفاده را برده باشید.

به امید پشتیبانی رضایت بخش برای شما عزیزان.

نمونه های مشابه
نظرات کاربران
توجه: کاربران محترمی که این نمونه را خریداری نموده اند و خواهان ثبت نظر و یا طرح سوال در این مورد می‌باشند، پس از ورود به پنل کاربری خود، این قسمت برایشان فعال خواهد شد و پس از ثبت پاسخ از طرف مدیر مربوطه، سایر کاربران هم از نقطه نظرات شما عزیزان بهره‌مند می‌گردند. با تشکر
نماد اعتماد
logo-samandehi
لوگوی شرکت به پرداخت ملت
مرکز خدمات انفورماتیک ایزی سرویس پارسیان
مشهد - محله قدس - بلوار ملک آباد - کوچه قدس ۱۱ - پلاک ۴۲ - طبقه اول - زنگ سوم
شماره تماس: ۳۷۶۸۴۸۶۶-۰۵۱
شماره مدیریت: ۵۰۳۸۲۸۴-۰۹۱۵
شماره مشاور: ۶۳۶۴۴۸۸-۰۹۳۵
پست الکترونیک: info @ NetworkServiceOnline.Com
.Copyright © 2014-2024, Parsian Easy Service Center. All Rights Reserved