فروشگاه آنلاین مرکز خدمات انفورماتیک ایزی سرویس پارسیان | توضیحات محصول
صفحه اصلی وب‌سایت
صفحه‌اصلی فروشگاه
شبکه‌های کامپیوتری
کامپیوترهای شخصی
وب‌سایت‌های اینترنتی
برنامه نویسی کامپیوتری
آموزش (آنلاین‌-حضوری)
پرداخت آنلاین
سبد خرید شما خالی است!

مبلغ واحد: 349000 تومان

مبلغ واحد (بعداز تخفیف): 299000 تومان

مبلغ کل: 0 تومان

تعداد مورد درخواست:

توضیحات کلی

  • دانشجویان گرامی، با خرید این بسته، کارشناس ما در محل شما حاضر شده و پیکربندی، تنظیمات و نحوه آماده سازی سرور جهت نصب سیستم عامل ویندوز بر روی کلاینتهای موجود در شبکه را آموزش خواهد داد.

خریداری نمودم 1
تصمیم به خرید دارم 1
افزودن به علاقه‌مندی‌ها 0
اطلاعات تکمیلی

  • دانشجویان گرامی، با خرید این بسته، کارشناس ما در محل شما حاضر شده و پیکربندی، تنظیمات و نحوه آماده سازی سرور جهت نصب سیستم عامل ویندوز بر روی کلاینتهای موجود در شبکه را آموزش خواهد داد.
  • در این آموزش شما خواهید توانست سیستم عامل مورد نظرتان را از طریق شبکه بر روی کلاینتهای متصل به شبکه و بطور موازی، بدون از دست دادن پهنای باند اضافی، نصب کنید. حسن این کار این است که در زمان و پهنای باند شبکه، صرفه جویی می‌شود.
  • این روش برای مدیران شبکه که با سیستمهای زیادی سروکار دارند و از نصب ویندوز بر روی تک تک سیستم ها عاجز شده اند، بسیار کارساز است و در وقت و انرژی، واقعا صرفه جویی میگردد.
  • مدت زمان آموزش حداکثر یک ساعت و نیم می‌باشد که شما دانشجویان عزیز در این مدت حتما بطور کامل آموزش خواهید دید. ضمناْ پیاده سازی این سرویس خواهان یکسری پیش نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری می‌باشد که قبل از خرید بسته آموزشی حتماْ با کارشناس ما مشورت نمایید.
  1. با خرید این بسته، در اسرع وقت با شما تماس گرفته شده و برای زمان حضور در محل شما که حداکثر ۲۴ ساعت می‌باشد، توافق می‌گردد. (توجه: به درخواستهای خارج از ساعات کاری، در اولین روزکاری بعد تماس خواهیم گرفت.)
  2. درصورتیکه تنها خواهان نصب ویندوز بر روی کلاینتهای موجود در شبکه خود هستید، بدلیل اینکه کارشناس ما قبل از انجام عملیات نصب و راه اندازی، نیاز به دانستن یکسری اطلاعات از سیستم ها و شبکه ی شما دارد، لطفاْ قبل از خرید بسته پیشنهادی، با کارشناس ما مشورت نمایید.

به امید موفقیت و رضایت‌مندی شما عزیزان

نمونه های مشابه
نظرات کاربران
توجه: کاربران محترمی که این نمونه را خریداری نموده اند و خواهان ثبت نظر و یا طرح سوال در این مورد می‌باشند، پس از ورود به پنل کاربری خود، این قسمت برایشان فعال خواهد شد و پس از ثبت پاسخ از طرف مدیر مربوطه، سایر کاربران هم از نقطه نظرات شما عزیزان بهره‌مند می‌گردند. با تشکر
نماد اعتماد
logo-samandehi
لوگوی شرکت به پرداخت ملت
مرکز خدمات انفورماتیک ایزی سرویس پارسیان
مشهد - محله قدس - بلوار ملک آباد - کوچه قدس ۱۱ - پلاک ۴۲ - طبقه اول - زنگ سوم
شماره تماس: ۳۷۶۸۴۸۶۶-۰۵۱
شماره مدیریت: ۵۰۳۸۲۸۴-۰۹۱۵
شماره مشاور: ۶۳۶۴۴۸۸-۰۹۳۵
پست الکترونیک: info @ NetworkServiceOnline.Com
.Copyright © 2014-2024, Parsian Easy Service Center. All Rights Reserved