مرکز خدمات انفورماتیک ایزی سرویس پارسیان | خدمات نرم افزاری، سخت افزاری، طراحی، پیاده‌سازی و پشتیبانی شبکه‌های کامپیوتری و سایتهای اینترنتی 


‌خدمات قابل ارائه

خدمات شبکه‌های کامپیوتری

رفع مشکلاتی همچون عدم دسترسی به شبکه داخلی، عدم اجازه ورود کاربران به سیستم و شبکه، در اختیار گذاشتن اینترنت فقط برای تعدادی از کاربران در شبکه، محدود نمودن کاربران در استفاده از منابع سیستمها همچون نرم افزارها و سخت افزارهای موجود، تخصیص پهنای باند مشخص به کاربران، بهینه‌سازی سرعت و دسترسی به شبکه، طراحی، پیاده‌سازی، راه‌اندازی و عیب یابی تمامی مشکلات شبکه‌ای سازمانها و اداراتی که نقل مکان کرده‌اند و یا به‌تازگی خواهان راه‌اندازی شبکه‌ی خود میباشند و یا هر مسئله و مشکل دیگری که برای سیستم ها و شبکه‌های کامپیوتری ممکن است بوجود آید.

خدمات کامپیوترهای رومیزی و لپ‌تاپ

پیشرفت دنیای تکنولوژی، بشر را به‌سمت استفاده از کامپیوتر سوق داده‌است، این اهمیت ویژه، برای همگان واضح شده‌است؛ زیرا بیشتر امور اداری و روزمره، با کمک لپ‌تاپ‌ها یا کامپیوترهای رومیزی انجام می‌شود. در صورت نیاز به خدماتی همچون پشتیبانی، رفع ایرادات بوجود آمده همانند، بوت نشدن، ویروسی شدن، پاک شدن اطلاعات، قطع شدن اینترنت، کند شدن عملیات و هر عیب دیگری که ممکن است برای یک سیستم بوجود آید؛ برخورد نمودید و یا نیاز به آماده‌سازی و راه‌اندازی انواع سیستم های خانگی و حرفه‌ای داشتید، این مرکز آماده ارائه کلیه خدمات مذکور میباشد.

خدمات وب سایت‌های اینترنتی

امروزه وب سایت‌های اینترنتی، یکی از مفیدترین و بهترین شیوه‌های اطلاع رسانی و پیشبرد کسب و کار شده‌است. از وب سایت‌های اینترنتی برای اهداف بسیار گسترده‌ای از قبیل اعتبارسازی، تبلیغات اینترنتی، درآمدزایی، اطلاع رسانی و ... استفاده می گردد. خدمات این مرکز در حوزه‌ی مذکور، شامل طراحی، راه‌اندازی، پشتیبانی و بهینه‌سازی وب سایت‌های اینترنتی و هر آنچه که در پیشبرد یک کسب و کار نیاز است، میباشد و همچنین راهکار و ایده‌های مختلف برای کسانی که خواهان راه‌اندازی یک کسب و کار مستقل و آنلاین برای خود هستند را ارائه میدهد.

خدمات راه‌اندازی و پشتیبانی اینترنت

این مرکز، افتخار دارد که کلیه خدمات اینترنتی مشتریان اعم از ثبت نام اولیه، آماده‌سازی سخت افزاری و نرم افزاری جهت استفاده از اینترنت، شارژ حجمی اضافی، فروش IP استاتیک، تحویل مودم در محل، راه‌اندازی و کانفیگ مودم در محل و سایر خدمات مربوطه را انجام دهد و در صورت بروز مشکلات احتمالی در عدم دسترسی به اینترنت، با همکاری کارشناسان مرکز، به کمک شما عزیزان خواهیم آمد.

آموزش شبکه‌های کامپیوتری

در حوزه‌ی شبکه‌های کامپیوتری کلیه خدمات قابل ارائه شامل طراحی، پیاده‌سازی و پشتیبانی شبکه‌های کوچک و بزرگ خانگی، اداری و سازمانی، با زیر ساخت سیمی (Wired)، بیسیم (Wireless)، شبکه‌های تحت سیستم عامل مایکروسافت (Microsoft Networks)، سیستم عامل IOS سیسکو (Cisco IOS) و شبکه‌های مبتنی بر تکنولوژی میکروتیک می باشد.

آموزش علوم کامپیوتر

در حوزه‌ی علوم کامپیوتر، خدمات این مرکز شامل کاربری کامپیوتر، نصب و راه‌اندازی سیستم عامل، عیب یابی مشکلات بوجود آمده، مونتاژ و پیاده‌سازی سیستم های کامپیوتری، کاربری کلیه نرم افزارهای اداری، (همچون نرم افزارهای بسته مایکروسافت آفیس و …) گرافیکی، (همچون نرم افزارهای فتوشاپ، اتوکد، فلش و …) برنامه نویسی (همچون زبانهای سی شارپ، SQL, PHP, ASP.NET, Assembly و …) می باشد.

مزایای سرویس دهی مرکز خدمات انفورماتیک ایزی سرویس پارسیان

  پشتیبانی آنلاین و حضوری

۱- مشتریان و مخاطبان عزیز میتوانند از پشتیبانی آنلاین، حضوری و بعضاً رایگان بهره‌برده و از وقت و هزینه خود نهایت استفاده را ببرند.
۲- در خدمات آنلاین بدلیل اینکه یکطرف، خود شما هستید که طبق توصیه‌های کارشناس ما قدم به قدم مراحل را پیش میبرید، ضمن دریافت خدمات، به دانش شما هم نیز افزوده خواهد شد.
۳- در خدمات حضوری نیز چون در کنار کارشناس ما هستید، قادر خواهید بود، دامنه دانش خود را بالا ببرید.
۴- عدم تحمل خسارات احتمالی در مسیر رفت و برگشت.
۵- عدم اتلاف وقت شما سروران گرامی در مسیر رفت و برگشت به مرکز.
۶- در خدمات حضوری هزینه ایاب و ذهاب پایین و مناسبی را متحمل میشوید.
۷- بدلیل اینکه خدمات در حضور مشتری ارجمند ارائه میگردد، از عدم سوء استفاده احتمالی از اطلاعات داخل سیستم خود اطمینان حاصل میکنید.
پشتیبانی آنلاین و حضوری
  مشاوره قبل از اقدام

مشتریان و مخاطبان گرامی می توانند قبل از تصمیم گیری در جهت آموزش و یا هر خدمت دیگری، از مشاوره رایگان ما بهره مند گردند تا در آینده نسبت به تصمیمی که گرفته‌اند، نهایت رضایتمندی را داشته باشند.
مشاوره
  مطالب آموزشی کاربردی و مفید

در ایزی سرویس پارسیان، شما می توانید با استفاده از مطالب آموزشی خلاصه، کاربردی و مفید در زمان و هزینه خود صرفه‌جویی کرده و با هزینه اندک بیشترین نتیجه را دریافت نمایید.
مطالب آموزشی

مطالب آموزشی

تصویر مطلب
اهداف بازاریابی ایمیلی
همیشه در بازاریابی ایمیلی هدف فروش محصول نیست. خیلی اوقات اولویت کار شناخت علامت تجاری یک شرکت یا سازمان به... بیشتر
تصویر مطلب
لیست ایمیل و مفهوم ایمیل انبوه
لیست ایمیل چیست؟ تعریف: پایگاه داده ای از آدرس های ایمیل... بیشتر